Dag 1. Amsterdam Singapore. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Philip en Silvia Maes - WaarBenJij.nu Dag 1. Amsterdam Singapore. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Philip en Silvia Maes - WaarBenJij.nu

Dag 1. Amsterdam Singapore.

Door: Philip en Silvia

Blijf op de hoogte en volg Philip en Silvia

22 Februari 2019 | Singapore, Singapore

Vanmorgen om 06.00 uur opgestaan. Alles was al ingepakt en omstreeks 7 uur richting Schiphol vertrokken. De auto wordt op Schiphol Oost geparkeerd. Omdat Silvia daar geen pasje voor heeft zet Philip haar even buiten de poort met de rugzakken bij de bushalte. Philip zet de auto weg en komt er op de terugweg achter dat de bushalte waar Silvia staat, niet meer in gebruik is.... Dus nu op zoek naar de nieuwe bushalte. Gelukkig snel gevonden en in No time stonden we op Schiphol Plaza.
Vlot door het hele proces van bagage afgeven, security en de douane. Philip nog een zonnebril gekocht want die lag nog thuis. Een leesboek gehaald en natuurlijk zoals altijd als we op vakantie gaan, een bakkie koffie bij de Starbucks.
Aangekomen bij de gate, stond er een prachtige A350 op ons te wachten. Doordat we tactisch onze stoelen hadden geboekt, waren wij een van de weinige gelukkigen die met z’n tweetjes een driezitter kregen toebedeeld. Vriendelijke stewardessen, goede catering en een up to date filmaanbod. Kortom, 13 uur “vlogen” voorbij. Helaas niet veel geslapen maar dat gaan we zo tijdens de tweede vlucht nog even proberen. Om 8.25 uur vertrekken we naar Chiang Mai

• 23 Februari 2019 - 06:15

Arthur:

Mooie start ! Enjoy

• 23 Februari 2019 - 07:22

Ave:

Zo het eerste deel van de reis zit er op.
    Fij nwat van jullie te horen. en te zien (foto,s).
    Veel plezier.

• 23 Februari 2019 - 10:01

Herman:

Ik ga jullie weer volgen.
    Veel plezier!